reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Veselovska

Lenka Veselovska

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

PhD študentka genetiky, veslárka a bežkyňa, nadšenkyňa hôr a cestovania Zoznam autorových rubrík:  veslovanieSúkromnéNezaradené

reklama

veslovanie

Nie je ľahké byť ľahkou ženou

Lenka Veselovska

Nie je ľahké byť ľahkou ženou

Na športe sa mi vždy páčilo, že môžem veľa jesť a nepribrať. Prirodzene rýchly metabolizmus v kombinácii s veslárskym tréningovým plánom mal za výsledok hrôzu v očiach chlapcov, keď som na romantickej večeri zjedla viac ako oni, a radosť starej mamy, že som ako jediná dokázala zjesť všetko, čo naložila na tanier. So začatím výberového procesu do hlavného univerzitného veslárskeho tímu sa však tréning zintenzívnil a to sa odrazilo na raste svalovej hmoty a tým pádom aj náraste hmotnosti. A prišlo to, čoho som sa ani neobávala, lebo som myslela, že sa to nikdy nestane - chudnutie s cieľom udržať sa v kategórii ženy ľahkej váhy, na Slovensku a v Česku skrátene nazývanej ľahké ženy.

  • 2. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 066x
  • 7
6 minút

Lenka Veselovska

6 minút

Keď som zbalila svojich pár sliviek, náhodného spolucestujúceho presvedčila, aby vzal časť mojej batožiny (lebo presahovala limit), a doletela na ostrov, stali sa dve veci, ktoré som nečakala. 1. Zistila som, že v Anglicku skoro vôbec neprší a naopak, väčšinu času svieti slnko. 2. Dala som sa napriek svojmu neveľkému nadšeniu zo špliechajúcej studenej vody na šport, o ktorom som predtým počula len vo filmoch - veslovanie. A rýchlo som pochopila, že „No one simply does only a bit of rowing". Keď človek začne, je ťažké prestať. A tak som, o dva a pol roka neskôr, 25.3.2012, sedela na štartovej čiare slávnych veslárskych pretekov osemveslíc Cambridge proti Oxfordu.

  • 8. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 349x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu